25 augusti 2013

Nystart....

....efter ett långt uppehåll. Sedan jag skrev sist så har ulltrosorna åkt av och jag har lyckats ta mig runt både Göteborgsvarvet och Midnattsloppet.

Träningen gick väl inte så bra till något av loppen men jag är ändå nöjd med hur jag lyckades genomföra Göteborgsvarvet. Snön som aldrig försvann, en fot som spökade hela våren och med den tryckande värmen som det var just den dagen så blev tiden 2tim 55min. Verkligen inte någon bra tid men jag tog mig runt...
Det var som att föda barn...det var många gånger som jag tänkte ALDRIG MER men efter en god natts sömn så var dom tankarna borta och nu är jag anmäld till Varvet 2014..

Midnattsloppet genomförde jag tillsammans med Snigeltakt för en vecka sedan. Med en alltför varm och slapp sommar och minimalt med löpträning så lyckades jag ändå ta mig runt milen på 1tim 15min.

Nu gäller det att så smått att komma igång med styrketräningen igen och att fortsätta med löpningen..
Göteborgsvarvet 2013
Midnattsloppet 2013  
 

1 kommentar:

Anonym sa...

"Det var som att föda barn..."

Men fy f-n, vad är det jag ska göra!?!?! Ångesten växer för varje dag!

Urk!