01 januari 2013

Mina mål 2013!!

 
 
Då var det ett nytt år med samma utmaningar...igen. Nya lopp ska springas och nyttigare mat ska ätas och kilon ska tappas...igen. Jag blir så trött på att jag aldrig kan hålla det som jag har lyckats så bra med, att alltid börja om från början....igen.
 Mitt största och svåraste mål 2013 bli att aldrig gå upp de där jäkla kilona som jag har tappat och fortsätta att styrketräna så att jag bli starkare och fortsätta att springa så jag blir snabbare och orkar springa längre.
Dag 1 av Rivstart 2013 har gått jättebra men imorgon är en annan dag...

3 kommentarer:

Pernilla Be sa...

Kul att du också är med i Rivstarten! Jag väger in mig på fredag. Och upp med hakan . vi viktkämpar ger aldrig upp!

kram, pernilla be

Anonym sa...

Du är en av de envisaste och mest målmedvetna jag känner så allt kommer att gå bra!!

Anonym sa...

Svar: Jag klarade mig bra, inga snedsteg!

Ska ladda med en vattenflaska på jobbet så jag har något att sysselsätta mig med!