05 januari 2013

En seg dag!!

Idag har det varit en riktigt seg dag. Jag vaknade med huvudvärk och sedan har jag varit trött och irriterad nästan hela dagen. Vet inte om det är kroppen som har börjat fatta att det inte kommer något sött och smaskigt.  
Dagens frestelse. Syster och T kom en runda på förmiddagen idag med fika. Snällt men kanske inte. Jag åt i alla fall inget...heja mig...
 
I eftermiddags var jag tillbaka på Höga sand för min lilla löpträning. Det var länge sedan jag var där och det var riktigt skönt. Det var bara jag där, inga bär- eller svampplockare ingen.....
Efter min runda kände jag mig lite piggare och jag kan bara säga att jag är nöjd med min dag....

 
 

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Typiska tecken på sockerabstinens det där. Kämpa!!! Kram och pepp

86till66 sa...

Åhhh vad jag längtar tills snön är borta och man kan börja gå i skogen ❤