04 december 2012

Jag har funderat...

...på att byta gym. Jag har ju varit på F & S i över ett år och det har fungerat bra. Men på senaste tiden eller det sista halvåret så har jag inte varit där så mycket, dels på grund av sjukdom men mycket på grund av att jag måste köra 4 mil enkel resa för att komma dit. Så ikväll var jag och kikade på Wellness Studio. Det är ett nystartat gym som ligger i närheten där jag jobbar och så är det bara 1,5 mil från där jag bor. Med nyrenoverade lokaler, nya maskiner och med mysbelysning så är det inte svårt att välja....

....förkylningen har inte bestämt om den ska bryta ut eller inte så under tiden väntar jag lite med träningen och löpningen och istället koncentrerar jag mig på maten. Ikväll blev det Grönsakswok med chorizo och couscous.


                                                                               

Inga kommentarer: